Wednesday, May 21, 2025
spot_img
HomeVestiPromoAI i ljudska kreativnost na Digital Day 2025

AI i ljudska kreativnost na Digital Day 2025

Regionalni događaj Digital Day 2025, sprema se da otvori vrata posetiocima 29. i 30. maja u Domu omladine Beograda. Pod sloganom U centru pažnje donosi dubinsku analizu uloge veštačke inteligencije u transformaciji marketinške industrije kroz predavanja stručnjaka i panele. Jedna od važnih tema su i AI i ljudska kreativnost.

Digital Day 2025 okuplja eksperte koji će podeliti praktična znanja o implementaciji AI rešenja u marketinškim strategijama. Pomoći će učesnicima da bolje razumeju kako iskoristiti prednosti novih tehnologija bez gubitka ljudske kreativnosti.

Inspirativni govornici i njihove priče

Ovogodišnju konferenciju predvode stručnjaci koji oblikuju budućnost industrije. Samo neki od njih su u nastavku.

Đurađ Caranović iz Fundus Heritage Ventures dolazi sa ozbiljnom pričom. Preko 220.000 AI agenata implementiranih širom sveta koji svakodnevno uče o ponašanju korisnika. U predavanju Šapat između klika i odluke, Đurađ će otkriti šta ovi AI agenti znaju o korisnicima. Otkriće i šta je to što tradicionalna analitika propušta da vidi. Njegov metodološki okvir koji spaja AI, bihevioralnu ekonomiju i podatke u realnom vremenu već je transformisao strategije brojnih globalnih kompanija.

Filip Baranjski iz Google-a donosi dve decenije bogatog iskustva u svim komunikacionim kanalima i sveže poglede na primenu AI rešenja. Radio je sa gigantima kao što su SABMiller, Pepsico i Amazon. Predvodio je digitalne transformacije velikih brendova u čak 25 zemalja. U predavanju Modern marketing in AI era, Filip će otkriti kako se suočiti sa dramatičnim promenama u marketingu. Takođe, i kako iskoristiti najnovije AI alate za bolje povezivanje podataka i timova.

Aleksandar Nikolić, iz AIChatBot.rs, predstaviće kako su AI četbotovi osvojili call centre i kompanije Evrope, Srbije i Latinske Amerike. Kao najmlađi internacionalni direktor marketinga u Evropi, donosi jedinstvenu perspektivu o konverzacijskom AI marketingu i automatizaciji procesa kroz savremene tehnologije.

Anđelko Trpković, koji već osam godina vodi Publicis Groupe Adriatic, podeliće iskustva iz svoje 25-godišnje karijere u industriji komunikacija. Anđelko je radio na očuvanju i razvoju kreativnih Leo Burnett, Publicis, Saatchi & Saatchi i medijskih agencija Zenit i Starcom. U izlaganju govoriće o balansu između kreativnosti i tehnologije u savremenom marketingu, sa dozom skepticizma u pogledu upotrebe AI.

Paneli otkrivaju budućnost marketinga

Ovogodišnji program donosi tri specijalizovana panela koji će dubinski istražiti različite aspekte AI revolucije.

Panel AI influenseri bavi se fenomenom virtuelnih ličnosti koje sve više preuzimaju digitalni prostor. Diskusija će obuhvatiti kritičko preispitivanje poverenja publike prema “nepostojećim” ličnostima i izazovima sa kojima se suočavaju tradicionalni influenseri kada se takmiče sa digitalnim avatarima koji nikada ne prave greške. Poseban fokus biće na etičkim dilemama koje prate ovaj rastući trend.

Medijski AI panel suočava se sa stvarnošću u kojoj korisnici digitalni sadržaj konzumiraju brzinom svetlosti. Stručnjaci će predstaviti AI strategije za privlačenje pažnje publike u eri prosečnog vremena zadržavanja na sadržaju od svega 1,7 sekundi. Panel će ponuditi konkretne savete za implementaciju prediktivnog media buying-a i kreiranje sadržaja koji ima moć da zaustavi beskonačno skrolovanje.

Kreativni AI panel istražuje tanku liniju između efikasnosti i autentičnosti u marketinškim kampanjama. Učesnici će razmotriti kako brendovi mogu da iskoriste moć veštačke inteligencije za personalizovana iskustva. Takođe, kako da istovremeno ostati verni svom identitetu i vrednostima koje su izgradili godinama. Panel će ponuditi praktične smernice za balansiranje između AI inovacija i očuvanja brend identiteta.

AdEx istraživanje – realna slika tržišta

Konferencija će započeti predstavljanjem rezultata AdEx istraživanja za prethodnu godinu. Ova godišnja analiza tržišta digitalnog oglašavanja pruža učesnicima dragocene podatke o trendovima i aktuelnom stanju industrije. Ovo je ključno za strateško planiranje marketinških aktivnosti u narednom periodu.

Digital Day 2025 je prilika za sve da ostanu u koraku sa trendovima i praktičnim primenama AI-ja u digitalnom marketingu. Kroz dva dana inspirativnih predavanja i interaktivnih diskusija, učesnici će dobiti znanja i alate potrebne za uspešno kretanje kroz izazove koje donosi AI era.

Pridružite se stručnjacima 29. i 30. maja u Domu omladine Beograda i postanite deo važnog dijaloga o budućnosti digitalnog prostora. Tamo, gde je čovek u centru pažnje, gde su AI i ljudska kreativnost zajedno jači. Za više informacija i kotizacije posetite DigitalDay.rs.

PROČITAJTE I OVO

OSTAVITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -spot_img

NAJPOPULARNIJE

NAJNOVIJI KOMENTARI

Marko Čavić on iPhone 16e umesto iPhone SE
Dragan Đurđević on Kako gledati N1 i Nova na Total TV
Danijela Milovanovic on Kako gledati N1 i Nova na Total TV
Danijela Milovanovic on Kako gledati N1 i Nova na Total TV
Danijela Milovanovic on Kako gledati N1 i Nova na Total TV
Marko Čavić on Netflix uvodi HDR10+ prikaz
Marko Čavić on iPhone 16 cene u Srbiji
Gazda milutin on iPhone 16 cene u Srbiji