Thursday, February 6, 2025
spot_img
HomeVestiAplikacije & SoftverViber u Srbiji 2024. godine: Kako smo koristili super-aplikaciju

Viber u Srbiji 2024. godine: Kako smo koristili super-aplikaciju

Rakuten Viber tradicionalno sumira rezultate i dostignuća koja su obeležila proteklu godinu. Viber u Srbiji 2024. godine bavio se inovacijama koje su korisnicima dodatno približile platformu kao super-aplikaciju.

Super-aplikacija korisnicima pruža usluge koje olakšavaju svakodnevni život. U isto vreme, omogućava brendovima da na svim nivoima unaprede interakciju s klijentima. Od podizanja svesti o proizvodima i uslugama do povećanja prodaje i lojalnosti.

Da bi ove veze bile stabilne i dugoročne, ključno je obezbediti sigurnu i visokokvalitetnu komunikaciju. Tokom 2024, Viber pozivi su i dalje visoko ocenjeni od strane korisnika, održavajući konstantno 4+ od mogućih 5 zvezdica. Poboljšana infrastruktura dodatno je unapredila kvalitet poziva, omogućavajući stabilnije i tečnije razgovore.

Poseban iskorak u oblasti bezbednosti predstavlja dodeljeni sertifikat SOC 2 Tip II, koji potvrđuje primenu najviših standarda za zaštitu podataka. Viber je prepoznat kao jedna od tri najsigurnije globalne aplikacije za pozive i razmenu poruka, prema izveštaju nemačke agencije za zaštitu potrošača Stiftung Warentest.

Dodatno, uvedene su dve nove funkcije koje pojačavaju sigurnost komunikacije. Verifikacione poruke. Omogućavaju firmama da lako i sigurno autentifikuju klijente putem jednokratnih lozinki (OTP). SecurePlus poruke. Pomažu kompanijama da verifikuju brojeve telefona primaoca i spreče potencijalne online prevare.

Novi proizvodi i funkcije za korisnike

Osim unapređene bezbednosti, Viber je u 2024. godini predstavio niz novih funkcija.

AI sažetak prepiski. koristi veštačku inteligenciju da uštedi vreme korisnicima, sažimajući propuštene poruke u grupama i isticanjem najvažnijih informacija. Ova funkcija je u Srbiji tokom 2024. godine korišćena za više od 3,7 miliona prepiski.

Fascikle. Omogućavaju korisnicima da sortiraju i organizuju prepiske u do pet posebno označenih kategorija, olakšavajući upravljanje komunikacijom.

Naš Favorit – način na koji je Viber rešio problem roditeljskih grupa (hvala mu!)

Viber Plus. Premijum pretplatnički servis, dodatno je obogaćen opcijom Izbriši bez traga, koja omogućava brisanje poslatih poruka bez ostavljanja obaveštenja. Ova funkcija se posebno dopala korisnicima u Srbiji. Nevidljivi režim, koji omogućava skrivanje online statusa i informacija o pročitanim porukama, ostao je jedan od najpopularnijih dodataka – koristi ga 61% korisnika u Srbiji i 58% širom sveta. Transkripcija glasovnih poruka u tekst i gašenje reklama dele drugo mesto po popularnosti iz Viber Plus ponude. 

Viber je zabeležio porast u broju otvorenih Viber zajednica, u kojima se povezuju ljudi sličnih interesovanja. Ove velike javne grupe nude funkcije kao što su pristup hronologiji prepiski, neograničeno skladištenje medijskih fajlova i sakrivanje telefonskih brojeva u interesu privatnosti. Popularni primeri su zajednice sportskih navijača, medija, pratilaca komšijske i školske tematike i omiljenih hobija. U Srbiji je tokom 2024. broj Viber korisnika koji su postali članovi neke od brojnih zajednica porastao za 6%.

Rast interakcija sa poslovnom zajednicom

Pored toga što su ostvarili efikasnu međusobnu komunikaciju, korisnici su imali i češće interakcije sa firmama i brendovima. U Srbiji je broj zvaničnih naloga putem kojih kompanije komuniciraju sa svojim klijentima porastao za 14%. Poruke koje su firme isporučile korisnicima uvećane su za 83% u odnosu na 2023.

Značajan rast je zabeležen i u broju transakcionih poruka, putem kojih su klijentima potvrđene dostave i kupovine, čak 82%. Čak 77% je rast promotivnih poruka koje su predstavljale posebne ponude i popuste komercijalnih ponuđača.

Pročitajte još:

Korisnici i brendovi su redovno održavali aktivnu komunikaciju. Pritom su sve češće klijenti kontaktirali žive agente prodaje ili automatizovane čet-botove za korisničku podršku i širu pomoć pri kupovini. Broj ovakvih konverzacijskih Viber poruka je udvostručen

Viber je takođe predstavio nove mogućnosti za brending kroz Viber dragulje (Viber Gems). To su posebne animacije koje pokreće korišćenje ključnih reči kao što su Srećan rođendan ili Srećna Nova godina u prepiskama. Kompanije su sada u mogućnosti da ekskluzivno brendiraju Dragulje za posebne prilike. Ovo rešenje prvi put je kristila Bambi Plazma za Novu godinu. Povećanjem mogućnosti da brendovi i kompanije ostvare prirodni (native) plasman sadržaja, kako bi povećali prepoznatljivost i vidljivost, Viber je zabeležio prosek od 573 miliona impresija reklama mesečno u Srbiji prošle godine.

Zaradite uz Viber aplikaciju Poslovni nalozi

I zarada uz Viber u Srbiji 2024. godine

Krajem 2024. Viber je objavio da su Poslovni nalozi dostupni malim firmama na ključnim tržištima globalno – uključujući Srbiju. U skladu sa Viber strategijom razvoja u super-aplikaciju, ovi nalozi su kreirani kako bi podržali vlasnike malih domaćih firmi veličine do 50 zaposlenih putem besplatnih alata koje će uvećati njihovo prisustvo na internetu i broj interakcija sa klijentima. 

Inicijativa je zamišljena da pomogne malim zajednicama u razvoju kroz uspostavljanje sadržajnih i korisnih veza između pravih firmi i korisnika njihovih proizvoda i usluga. Od uvođenja krajem novembra, zabeležen je porast učestalosti otvaranja Poslovnih naloga malih firmi od 36% na nedeljnom nivou. Takođe, interakcije sa postojećim i potencijalnim klijentima nastavljaju da budu redovne.

Viber Dating funkcija prvo u Srbiji

Kompanija Rakuten Viber je upravo u Srbiji svim korisnicima omogućila i Viber Dating. Opciju koja omogućava bezbedno i jednostavno upoznavanje korisnicima u okviru Viber aplikacije. Više o tome pročitajte u posebnom tekstu, u kojem smo prikazali i slike Viber Dating interfejsa.

Ovim je kompanija još jednom uspešno sumirala godinu za nama. Viber u Srbiji 2024. godine doneo je puno toga. Jedva čekamo da vidimo šta će nam doneti 2025! Budite uz TechZone i pratite naš TechZone Srbija Viber kanal za sve novosti!

PROČITAJTE I OVO

OSTAVITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -spot_img

NAJPOPULARNIJE

NAJNOVIJI KOMENTARI

Marko Čavić on iPhone 16 cene u Srbiji
Gazda milutin on iPhone 16 cene u Srbiji