Sunday, January 19, 2025
spot_img
HomeUređajiHuawei zadržao broj jedan na tržištu pametnih satova

Huawei zadržao broj jedan na tržištu pametnih satova

IDC je potvrdio i zvanično da je Huawei zadržao broj jedan na tržištu pametnih satova i nosivih uređaja. I to ne samo u svetu, nego i u Srbiji. Što se globalnog tržišta tiče, prema IDC izveštaju, Huawei je treći kvartal zaredom broj jedan. Vodeću poziciju u Srbiji potvrdio je Stiven Huang, direktor poslovanja kompanije za našu zemlju. On je to otkrio na novogodišnjem prijemu za novinare i partnere kompanije, organizovanom u Beogradu.

Tri kvartala zaredom #1

Prema najnovijem IDC izveštaju Worldwide Wearables Quarterly Tracker 2024, globalno tržište isporučilo je 139 miliona komada u prva tri kvartala. To je pad od jednog procenta u odnosu na prethodnu godinu, uglavnom zbog homogenizacije konkurencije i zasićenja najvećih tržišta. U Kini je isporučeno 45,8 miliona jedinica, što predstavlja rast od 20,1 odsto u odnosu na prethodnu godinu. Kao najveće tržište po isporukama, Kina, još jednom je predvodila globalni rast.

Pročitajte još:

Tržište takozvanih uređaja za nošenje na zglobu uključuje pametne satove, fitnes i pametne narukvice. Pametnih satova je isporučeno 112,2 miliona, što je pad od 3,8 odsto u odnosu na prethodnu godinu. Fitnes i pametnih narukvica isporučeno je 26,8 miliona i to je rast od 12,7 odsto u odnosu na isti posmatrani period.

Huawei zadržao broj jedan

Huawei

U prva tri kvartala ove godine, kompanija je zauzela prvo mesto po ukupnim isporukama na globalnom tržištu. Rast je bio značajan u odnosu na prethodnu godinu, pa ne čudi da je Huawei zadržao broj jedan. U trećem kvartalu lansirani su novi satovi serije GT 5 i GT 5 Pro, Watch Fit 3 i druga generacija sata za merenje krvnog pritiska Watch D2, koji po prvi put koriste TruSense System, unapređujući pogodnost praćenja zdravlja, kao i preciznost podataka.

Pročitajte još:

Huawei se izdvojio rastom isporuka od 44,3 odsto u odnosu na 2023, zauzevši prvo mesto sa udelom od 16,9 procenata. Od početka godine, Huawei beleži kontinuiran i stabilan rast na tržištima Azijsko-pacifičkog regiona, Latinske Amerike, Bliskog istoka i Afrike. Kompanija Huawei napredak, prema IDC analitičarima, duguje uspešnom sprovođenju strategije lokalizacije i jačanja globalnog imidža brenda.

Apple Watch 10

Apple

Lansiranjem nove Series 10, Apple je samo na trenutak bio vodeći brend. Međutim, zbog intenzivne konkurencije širom sveta, Apple se suočava sa sve većim izazovima. U odnosu na 2023. Apple Watch satovi su pali za gotovo 13 odsto. Trenutno je američka kompanija druga na ovom tržištu, sa udelom od 16,2 odsto.

Xiaomi

U trećem kvartalu lansirana je nova Xiaomi Band 9, koja je naišla na dobar tržišni odjek. Unapređena osvetljenost ekrana, kapacitet baterije i funkcija za praćenje sporta i zdravlja značajno su povećali Xiaomi isporuke. Dodatno, Xiaomi Watch S serija je unapređena i nastavlja da osvaja srednji i viši segment tržišta. Izvanredni rezultati Xiaomi poslovanja u smartfon i automobilskom segmentu doprineli su jačanju brenda i širenja na tržištu.

U trećem kvartalu Xiaomi je zauzeo treću poziciju. Isporučio je 20,5 miliona komada za prva tri tromesečja i zauzeo 14,7 odsto tržišta. To je rast od 26,5 odsto.

Samsung

Samsung je u trećem kvartalu isporučio 7. generaciju Galaxy Watch, što je doprinelo kontinuiranom rastu. Lansiranje novog Ultra modela popunilo je prazninu na tržištu premijum pametnih satova. Dodatno, Watch FE verzija povećala je isporuke u trećem kvartalu, postavši ulazni model u segmentu pametnih satova. U kombinaciji s narukvicom Galaxy Fit3, koja je lansirana početkom godine, Samsung je dodatno segmentisao ponudu tokom godine, pokrivajući kompletno tržište.

Samsung je isporučio 11,5 miliona komada uređaja, uz godišnji rast od oko 24 odsto. Trenutno, zaključno sa trećim tromesečjem 2024. ima 8,3 odsto udela na tržištu pametnih satova, fitnes i pametnih narukvica.

BBK

BBK se na tržištu uglavnom bavi proizvodima za decu i zauzima prvo mesto na kineskom tržištu tih satova. Pored kontinuiranog rasta na tamošnjem, BBK aktivno širi prisustvo na novim tržištima u inostranstvu.

BBK čine OPPO, OnePlus i vivo sa brendovima IQOO i realme. Tokom prva tri tromesečja 2024. isporučeno je 7,8 miliona komada, uz 5,6 odsto prisustva na tržištu. Rast u odnosu na prošlu godinu je skoro 26 odsto.

Huawei zadržao broj jedan

Trendovi pametnih satova za 2025. godinu

Uticajem snažne potražnje za sportskim i zdravstvenim funkcijama, tržište pametnih satova i narukvica ostalo je relevantno. Prema IDC podacima potražnja će nastaviti da raste kako se povećavaju zahtevi za kvalitetom života i iskustvom korisnika. Očekuje se da će kinesko tržište uređaja u 2025. godini isporučiti 62,5 miliona jedinica, što predstavlja rast od 3,2 odsto u odnosu na prethodnu godinu. Globalno tržište pametnih satova, narukvica i fitnes gedžeta obeležiće sledeće tri karakteristike.

  1. Funkcija praćenja zdravlja će biti dodatno unapređena. Na ovaj segment uticaće i veštačka inteligencija, koja će i olakšati i unaprediti merenje zdravstvenih parametara.
  2. Struktura prodaje pokazuje različite trendove u online i offline kanalima.
  3. Personalizovani aspekti dodatne opreme biće unapređeni. Proizvodi za nošenje na zglobu dobiće veću pažnju u pogledu dizajna i mogućnosti prilagođavanja. Istaći će njihovu delikatnu estetiku i dopadljivost. Ovo će doprineti širenju proizvoda na širu publiku, uključujući sportske entuzijaste, modni segment i poslovne ljude.

Posmatrajući ove trendove, ne čudi što je Huawei zadržao broj jedan. Upravo Huawei satovi jesu drugačiji u odnosu na sve što se funkcija tiče, ali i atraktivniji što se dizajna tiče. Huawei ima još jednu prednost – baterija traje nedeljama. U svetu u kojem svi svakodnevno žurimo, punjenje baterije svaki dan – koje praktikuje konkurencija – baš ume da bude gnjavaža. I korisnici to prepoznaju, očigledno.

PROČITAJTE I OVO

OSTAVITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -spot_img

NAJPOPULARNIJE

NAJNOVIJI KOMENTARI

Marko Čavić on iPhone 16 cene u Srbiji
Gazda milutin on iPhone 16 cene u Srbiji