U finansijskoj godini 2023/24 JYSK je na globalnom nivou ostvario značajan rast EBIT-a. Preciznije, 4,43 milijarde DKK (594 miliona EUR) i prometa od 41,4 milijarde DKK (5,6 milijardi EUR). U istom periodu EBIT JYSK Srbija povećan je za 12,9 odsto u odnosu na prošlu godinu. Promet je porastao za 12,8 odsto. Maloprodajni lanac dodatno je snizio cene na više od 50 odsto svojih najprodavanijih proizvoda. To je na globalnom nivou privuklo rekordnih 11,9 miliona novih kupaca. Tako je JYSK ostvario Rekordan rast, povoljnije cene i u Srbiji.
Uprkos nesigurnosti i padu inflacije, potrošači su i dalje pažljivo birali gde troše novac. JYSK je ostao njihov prvi izbor za proizvode za spavanje i uređenje doma, zahvaljujući kombinaciji kvaliteta i konkurentnih cena.
“Rezultati ove finansijske godine su izuzetni. Zahvaljujući predanosti zaposlenih i usmerenosti na kupce, oborili smo rekorde prometa i privukli milione novih kupaca. Ovo je jedna od naših najboljih godina“, izjavio je Rami Jensen, predsednik i CEO JYSK kompanije.
Dalja ulaganja u širenje
U poslednjih godinu dana JYSK je otvorio 137 novih prodavnica u Evropi i uložio u 489 projekata vezanih za modernizaciju postojećih prodavnica, uključujući preseljenja, proširenja i nadogradnje prema najnovijem, inspirativnijem konceptu uređenja.
Kako bi zadovoljio rastuće potrebe kupaca, JYSK gradi i dva nova, savremena distribuciona centra u Holandiji i Španiji.
Ambiciozni ciljevi održivosti
U skladu sa Pariskim sporazumom, JYSK je postavio jasne ciljeve za smanjenje emisija gasova staklene bašte. Do 2032. planira da smanji emisije u sopstvenim operacijama za 50,4 odsto. Takođe, JYSK želi da osigura da 72,5 odsto dobavljača postavi svoje ciljeve i dobije odobrenje za njih od strane Science Based Targets inicijative do kraja 2028. finansijske godine.
“Održivost je ključani deo poslovanja. Želimo da smanjimo uticaj na sredinu i omogućimo našim kupcima održive proizvode po pristupačnim cenama“, rekao je Jensen.
Planovi za budućnost
JYSK planira dalje širenje, uključujući otvaranje svojih prvih prodavnica izvan Evrope, u Maroku, tokom proleća 2025. Trenutna strategija završava se u sledećoj finansijskoj godini, a pripreme za novu, ambicioznu strategiju već su u toku.
“Neizvesnost u maloprodaji postala je uobičajena. Naša snaga je u prilagodljivosti i dugoročnom planiranju, što nam omogućava kontinuirani rast“, zaključio je Jensen.
Briga za tim kao ključ JYSK uspeha u Srbiji
Posvećenost zaposlenima ostaje u središtu JYSK vrednosti, jer zadovoljstvo tima i kvalitetni radni uslovi temelj su za uspeh. U FY 2023/24 JYSK Srbija povećao je plate svojim zaposlenima u prodavnicama za više od 27 odsto. Pored toga isplatio je bonuse u ukupnom iznosu većem od 75.000.000 dinara. Dodatno, kontinuirano radi na profesionalnom razvoju i edukaciji zaposlenih.
Kako bi posebno istakli važnost i potrebu ravnoteže privatnog i poslovnog života, krajem prošle finansijske godine pokrenut je projekat Wellbeing – JYSK Life Club. Kroz ovaj projekat kompanija zaposlenima pruža podršku za fizičko i mentalno zdravlje.
„Edukacije i aktivnosti u sklopu ovog programa dodatno motivišu tim i stvaraju pozitivnu i angažovanu radnu atmosferu. Želimo da se svaki član našeg tima oseća osnaženo, cenjeno i motivisano“, izjavila je Vesna Kukić Lončarić, Country direktor za JYSK Slovenija, Hrvatska, BiH i Srbija i zaključila: „Ulaskom u 2025. godinu, ostajemo predani ciljevima koji nas čine konkurentnima, odgovornima i prilagodljivima“.
JYSK na srpskom tržištu, uz preuređenja postojećih prostora koji čine mrežu od 47 prodavnica, vidi izvanredne prilike za dalji razvoj. Tako uskoro planira otvaranje nove prodavnice u Prokuplju, kako bi svojim kupcima bio još dostupniji.
JYSK rekordan rast, povoljnije cene u Srbiji nastavlja i dalje. Posetite sajt, informišite se…