U Srbiji, godišnje se baci ili izgubi 770.000 tona hrane. Oko 90 odsto tog otpada završava na deponijama i emituje gasove sa efektima staklene bašte, a paralelno zagađuje vodene resurse. Kako bi inspirisali potrošače da preispitaju navike kuvanja, naglašavajući važnost pametnog korišćenja viškova hrane u svakodnevnom životu, kompanija Nestlé i njen brend C najpoznatiji po Začinu C, pokrenuli su kampanju Kuvaj i doniraj.
Zahvaljujući kampanji, u poslednjih šest meseci donirali su proizvode u vrednosti većoj od 3,5 miliona dinara Asocijaciji mama Srbije. Sve to u saradnji sa Delhaize maloprodajnim lancima i DTL grupom.
Prema rečima Renate Matusinović, izvršne direktorke kategorije hrane za tržište jugoistočne Evrope kompanije Nestlé, u ovoj kampanji Nestlé se obavezao da će Asocijaciji mama Srbije donirati pet odsto od ukupne količine prodatih Nestlé C proizvoda kod trgovačkih partnera Delhaize i DTL grupacije.
Pročitajte još:
„Kompanija Nestlé je posvećena održivosti i podršci zajednici. Samo u poslednjih pet godina ugroženim grupama društva donirali smo više od 100 tona proizvoda. Njihova vrednosti bila je oko 145 miliona dinara. Raduje nas što su naši partneri i potrošači prepoznali značaj i ove kampanje. Time pokazuju da kroz jednostavne, ali moćne akcije, zajedno možemo smanjiti bacanje hrane. Zajednički možemo da uspostavimo put ka održivijem i odgovornijem načinu življenja“, istakla je Matusinović.
Ivana Milenković, članica Upravnog odbora Asocijacija mama Srbije, istakla je da se Asocijacija od osnivanja bavi životima majki u Srbiji. Kroz svoje aktivnosti na različite načine doprinosi poboljšanju položaja i uloge koju majke imaju u društvu.
Pročitajte još:
„Zahvaljujemo kompaniji Nestlé na kontinuiranoj podršci koju obezbeđuje za Asocijaciju mama Srbije. Zajednički smo, kroz donacije, uspeli da podržimo Crveni krst Beograda i druge humanitarne organizacije Srbije“, izjavila je Milenković.
Kao jedan od najvećih donatora hrane u Srbiji, Nestlé je dobitnik brojnih priznanja za filantropiju, a smanjenje viškova hrane je neodvojiv deo strategije kompanije za redukciju emisije gasova i postizanja karbonske neutralnosti do 2050. godine. Kampanjom „Kuvaj i doniraj“ kompanija Nestlé je želela da pokaže da C brend nije samo brend povezan sa kuvanjem već i pokretač promena koje donose razliku, podržavajući svoje potrošače da donose mudrije izbore u kupovini.
Za više informacija o kampanji, posetite sajt.