Wednesday, December 11, 2024
spot_img
HomeVestiPromoViše od 4 miliona ljudi videlo HEINEKEN Srbija kampanju

Više od 4 miliona ljudi videlo HEINEKEN Srbija kampanju

Društveno-odgovorna kampanja KAD IDE TURA, NE IDE GAS, kompanije HEINEKEN Srbija, treću godinu zaredom ostvaruje impresivne rezultate. Kombinacijom outdoor oglašavanja, društvenih mreža i radio reklama, saradnjom sa najvećim fakultetima u zemlji i uz podršku poznatih ličnosti, kampanja je uspešno obuhvatila najširu publiku. Precizno, više od 4 miliona ljudi videlo KAD IDE TRUA, NE IDE GAS kampanju!

Smatramo da je važno da potrošači budu dobro informisani o alkoholu. Takođe i o našim proizvodima i načinu na koji se u njima može odgovorno uživati. Uvek se trudimo da to naglasimo na ambalaži, u reklamama, na promocijama, kao i kroz partnerstva. Kampanja KAD IDE TURA, NE IDE GAS dokazuje našu posvećenost, ali i obavezu. Ličnim primerom ističemo značaj i budemo primer odgovornog uživanja u pivu“, izjavio je Dragan Lupšić, direktor korporativnih poslova HEINEKEN Srbija.

Ovo je istovremeno i prvo partnerstvo u Srbiji između nacionalnog udruženja vozača i jednog od globalnih lidera u proizvodnji piva. Predstavlja veliki inovativni iskorak u sprovođenju brojnih aktivnosti na temu odgovornosti u saobraćaju. To je i preventivno-bezbednosna akcija namenjena različitim ciljnim grupama.

U Beogradu, Novom Sadu i Nišu, ključne poruke ove kampanje poslate su putem 56 bilborda. Sutigle su do više od trećine svih vozača. Na društvenim mrežama kampanja je stigla do gotovo tri miliona ljudi.

Kampanju pomogle i poznate ličnosti

Kao deo digitalne strategije, partneri kampanje su bili glumica Dragana Mićalović, automobilista Nikola Miljković i voditelj i novinar Mladen Alvirović. Zajedno sa predstavnicima kompanije HEINEKEN Srbija bili su gosti edukativnih radionica organizovanih za studente. Radionice su održane na najvećim fakultetima u Nišu, Beogradu i Novom Sadu.

Po prvi put, obraćajući se studentima, poseban fokus je stavljen na mlađe vozače. Osnovna poruka je da se nikada ne seda za volan kada se konzumira alkohol. Uvek je najvažnije da se alkohol umereno i odgovorno konzumira. Ukoliko poželite pivo a planirate da vozite, uzmite Heineken 0.0®, poručuju iz kompanije.

Više od 4 miliona ljudi videlo KAD IDE TRUA, NE IDE GAS kampanju, pogledajte brojke!

Više od 4 miliona ljudi videlo KAD IDE TRUA, NE IDE GAS kampanju
PROČITAJTE I OVO

OSTAVITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -spot_img

NAJPOPULARNIJE

NAJNOVIJI KOMENTARI

Marko Čavić on iPhone 16 cene u Srbiji
Gazda milutin on iPhone 16 cene u Srbiji