Wednesday, December 11, 2024
spot_img
HomeEntertainmentFunCoca-Cola AI novogodišnja reklama

Coca-Cola AI novogodišnja reklama

Verujem da su retki oni koji ne uživaju u Coca-Cola prazničnim reklamama. Ove sezone, pomalo neočekivano, tradicija se prekida i stiže nam drugačija Coca-Cola AI novogodišnja reklama! Izazvala je pažnju svih koji se razumeju, a posebno onih koji malo šta znaju o veštačkoj inteligenciji. Zato je, kao i sve danas što ima dodira sa AI-jem, Coca-Cola AI novogodišnja reklama uzburkala internet.

Ali, to nije tema ovog teksta. Hajde da zajedno vidimo šta je Coca-Cola uradila da kreira ovakvu reklamu i zašto baš veštačka inteligencija. Reklama je zapravo replika originalnog spota iz 1995. godine, od kada je PRAZNICI NAM STIŽU u našim mislima svake zime. Sve je tu! Crveni kamion, šarene sijalice, osvetljen most, beli medvedi, nasmejani ljudi i – Coca-Cola flašica…

Pogledajte reklamu!

Brža i jeftinija AI produkcija

Kako bi stvorila reklamu od 16 sekundi, kompanija je sarađivala sa tri AI studija koja su zajednički radila produkciju. Iako se to nigde ne navodi, rekao bih da se jasno vidi da je „generisana“ na drugačiji način. To je vrlo primetno u kadrovima kojim dominiraju ruke ili u trenutku kad se otvaraju vrata kamiona.

Evropski direktor marketinga kompanije Coca-Cola, Havijer Meza, objasnio je odluke u vezi sa reklamom u intervjuu za Marketing Week. On je istakao da je cilj ovogodišnjeg prazničnog spota bio da odražava duh današnjeg vremena.

Nismo krenuli s idejom – OK, moramo ovo da uradimo pomoću veštačke inteligencije“, rekao je Meza. „Brif je glasio – želimo da učinimo frazu PRAZNICI NAM STIŽU relevantnijom za sadašnji trenutak. Tek nakon toga videli smo veštačku inteligenciju kao potencijalno rešenje“.

Pročitajte još:

Džejson Zada, osnivač jednog od tri AI studija sa kojima je Coca-Cola sarađivala, istakao je efikasnost veštačke inteligencije. Iako je ušteda novca neosporna, to nije bio primaran razlog za izbor veštačke inteligencije pri izradi reklame.

Više od uštede troškova, ključna je brzina“, rekao je Zada za Ad Age. „Mislim da je brzina čak pet puta veća, otprilike. I to je ogromna prednost. Tradicionalno, vreme potrebno za produkciju bilo bi znatno duže. Zato je AI ogromna korist“.

Coca-Cola AI novogodišnja reklama emitovaće se uskoro širom sveta. Videćemo da li ćemo je gledati i u Srbiji. Kako se vama sviđa?

PROČITAJTE I OVO

OSTAVITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -spot_img

NAJPOPULARNIJE

NAJNOVIJI KOMENTARI

Marko Čavić on iPhone 16 cene u Srbiji
Gazda milutin on iPhone 16 cene u Srbiji