Nemački BOSS, prepoznatljiv po eleganciji i stilu, nedavno je predstavio novo zaštitno lice. To je fudbaler, ali i modna ikona, Dejvid Bekam! U duhu inovacija i širenja, BOSS otvara još jednu radnju u Beogradu, u UŠĆE šoping centru. I pitate se vi otkud sad BOSS na TechZone sajtu – spona je, ipak, nepogrešiva. BOSS veštačka inteligencija za pametniju modu i poslovanje nešto je što izdvaja ovaj brend od svih drugih.
BOSS veštačka inteligencija – kako, zašto…
U poslednjih nekoliko godina, BOSS je intenzivirao digitalizaciju kroz strategiju nazvanu CLAIM 5. Ona podrazumeva ulaganje u tehnološki razvoj na svim nivoima poslovanja. Jedan od najvažnijih koraka te strategije je otvaranje Digitalnog kampusa. Centar za analitiku i inovacije nastao u saradnji sa kompanijom Metyis, smešten je u Nemačkoj i Portugaliji. Kampus koristi analitiku podataka kako bi optimizovao digitalnu prodaju. Takođe, omogućava korisnicima lepše iskustvo kupovine putem integrisanih platformi, i to analizom podataka i e-trgovine.
Dodatno, BOSS veštačka inteligencija tj. AI tehnologija koristi se za određivanje cena i praćenje trendova u digitalnim izložbenim prostorima kompanije. To su samo još neke opcije koje obogaćuju doživljaj kupovine i kombinuju se sa manuelnim radom zaposlenih. Ovakva strategija omogućava da uspešno povežu prodavnice i onlajn platforme, čineći kupovinu kroz sve kanale dostupnu i prilagodljivu potrebama potrošača.
BOSS unapređuje i održivost koristeći reciklirane materijale i planira dodatna ulaganja u ovakve inicijative tokom 2025. godine.
Nova BOSS prodavnica u TC Ušće
Početak rada nove prodavnice obeležen je svečanim otvaranjem, kom su prisustvovale brojne poznate ličnosti i prijatelji brenda. Svi su bili obučeni adekvatno – u novu BOSS kolekciju. U prodavnici koja se prostire na 210 kvadrata mogu se pronaći najnoviji komadi iz BOSS Menswear kolekcije. Estetiku kolekcije definišu luksuzne tkanine i vanvremenska paleta boja. Dizajn je zadržao prepoznatljivu sofisticiranost i idealan izbor za pojedince koji vole eleganciju. Od besprekorno krojenih odela, do savremene ležerne odeće.
Enterijer radnje naglašava smelost i savremen vizuelni pristup. Na ulazu, digitalni ekran prikazuje najnovije modne kampanje i revije, a vizuelni identitet besprekorno se uklapa u arhitekturu prostora. Prostrani delovi za sedenje i interaktivni digitalni ekrani pružaju posetiocima priliku da uživaju u BOSS brendu u opuštenom i inspirativnom okruženju.
I to je to. Sad znate kako BOSS veštačka inteligencija i nova prodavnica idu zajedno 😉