Globalni brend televizora i potrošačke elektronike je, povodom obeležavanja prvih 55 Hisense godina predstavio ambiciozne ciljeve za budućnost. Uz dosadašnja bitna dostignuća, Hisense izdvaja da je po inostranoj poslovnoj zaradi za fiskalnu 2023. godinu premašio 12,2 milijarde dolara.
Tokom poslednjih 5 godina Hisense je proširio globalno prisustvo i postigao brojne tržišne uspehe. Ključni faktori rasta u segmentu TV ekrana bili su integracija AI čipova koji poboljšavaju kvalitet slike i akvizicija SanDen korporacije. To je pomoglo širenje na nova tržišta i unapređenje tehnologije. Shodno tome, inostrana zarada Hisense Grupe se od 2019. udvostručila, a 2023. godine prihod je premašio je 28,7 milijardi dolara.
Pročitajte još:
Predsednik Hisense Grupe, Đija Šaokijan, povodom 55. godišnjice predstavio je buduće ciljeve, uključujući inovativne modele razvoja, održivost i globalno proširenje.
„Nastavljamo da jačamo konkurentnost tehnologijom i proizvodima, snažno se oslanjajući na multikulturalnost i integraciju različitosti naših zaposlenih. Istovremeno, radimo na jačanju globalne konkurentnosti“, rekao je Đija. „Hisense će nastaviti jak razvoj brenda. I ne samo to! Želimo da budemo svetski lider, zbog čega ćemo se posebno fokusirati na uređaje visoke klase i na najveća tržišta“.
Stavljanjem inovacija u centar planova za budućnost, Hisense približno pet odsto godišnjih prihoda opredeljuje za istraživanje i razvoj. Trećinu te investicije usmerava na razvoj tehnologija od samog početka. Prioritet kompanije su potrebe potrošača i njihovo zadovoljstvo. Hisense želi da ponudi uređaje i tehnologiju koji im zaista olakšavaju život.
Pročitajte još:
Danas, kad kompanija proslavlja prvih 55 Hisense godina, Hisense ima 36 industrijskih parkova, 30 R&D centara i 64 inostrana predstavništva. Formira 5+1 mrežu koja pokriva Evropu, Severnu i Južnu Ameriku, Jugoistočnu Aziju, Bliski Istok, Afriku i Kinu. Sledeći veliki cilj je stvaranje Kompanije od jednog veka i dalje jačanje i razvoj brenda. Hisense je istinski posvećen poboljšanju korporativnog upravljanja, usklađenog sa svetskim praksama i raznolikog upravnog odbora.