HOGAN obuća, poznata po spoju luksuza i sportskog dizajna, stigla je u Srbiju. Prvi put kod nas donosi niz tehnoloških inovacija koje redefinišu proizvodnju i kvalitet. Brend koristi napredne tehnike izrade, a ključne karakteristike su fokus na materijale visokog kvaliteta, pametne procese i održivost. Objasnićemo vam kako tehnologija luksuzne HOGAN obuće redefiniše modu i čini je održivijom i pametnijom.
Jedna od glavnih inovacija HOGAN proizvodnje jeste integracija tradicionalnog zanatstva sa savremenom tehnologijom. Korišćenjem 3D modelovanja i digitalnog dizajna, kreiraju se sofisticirani modeli obuće sa visokom preciznošću. Ovaj postupak omogućava bržu proizvodnju, smanjuje otpad materijala i povećava fleksibilnost u personalizaciji obuće prema potrebama korisnika. Materijali poput memorijske pene i inovativne mešavine gume koriste se za đonove, obezbeđujući udobnost i trajnost. Gornji delovi su često izrađeni od kombinacije prirodne kože i tehničkih tkanina.
Još jedan važan aspekt jeste održiva proizvodnja. HOGAN integriše ekološke standarde, koristeći reciklirane i biorazgradive materijale, dok pametne mašine optimizuju potrošnju energije. Ova strategija se uklapa u globalni trend održive mode, što je značajno za savremene potrošače s ekološkom svešću.
Inovativni proizvodni procesi koje HOGAN koristi, poput 3D štampanja prototipova i korišćenja automatizovanih sistema za krojenje i sklapanje, pozicioniraju brend kao lidera digitalne transformacije modne industrije. Dolazak HOGAN-a otvara vrata za diskusiju o tome kako tehnologija oblikuje industriju obuće, donoseći rešenja kombinovanjem funkcionalnosti i stila.


Prva HOGAN radnja u Srbiji i ovom delu Evrope
Galerija šoping centar nova je destinacija italijanskog brenda HOGAN. Ujedno, to je prva radnja poznatog modnog proizvođača u ovom delu Evrope. Pažnju privlači enterijer radnje koji je kreiran korišćenjem inovativnih materijala vrhunskog kvaliteta. Na taj način odražava se jedinstven, savremen stil života po kojem je brend prepoznatljiv širom sveta.
„Beogradsko otvaranje predstavlja još jedan korak HOGAN strategije međunarodne ekspanzije. Verujemo da je brend postao vodeća destinacija u svetu luksuznih proizvoda za klijente širom planete. Zato nam je posebno drago da smo ovim otvorili još jedna svoja vrata. Bićemo još bliži ljubiteljima našeg brenda“, rekao je Andrea Dela Vale, predsednik kompanije HOGAN i potpredsednik Tod’s grupe.
Pročitajte još:
Osnovan 1986. godine, HOGAN, kao deo luksuzne grupe Tod’s S.p.A, uveo je koncept luksuzne patike. Danas, kao i tada, brend nastavlja da neguje svoju prvobitnu filozofiju ležerne luksuznosti. Savremeno, ali bezvremensko, šik, ali opušteno. Kao italijanski brend snažnog međunarodnog karaktera, HOGAN kombinuje tradiciju i inovativni dizajn sa najkvalitetnijim materijalima, stvarajući kultne proizvode koji pružaju novu dozu luksuza. Tehnologija luksuzne HOGAN obuće stigla je i kod nas – doživite je već danas!