Uglavnom se prozivke dešavaju između iOS i Android fanova. Ipak, ponekad se peckaju i proizvođači međusobno. Lično, omiljene su mi reklame koje je Microsoft pravio u Windows Phone eri. Posebno ova za Lumia uređaje u crvenoj i žutoj boji. Pogledaćete je svakako u nastavku, a već vam je jasno čime ćemo se danas baviti. Tema su prozivke proizvođača telefona u reklamama.
Ovo je „iznuđena“ tema, jer me je poslednji primer, HONOR proziva Samsung, podsetio na mnoge koje su se dešavale ranije. Sigurno sam izostavio neke, zato se podsetimo u komentarima na što više njih!
Microsoft proziva Apple i Samsung
Kampanja Don’t Fight napravljena je s ciljem da prikaže Windows Phone prednosti. Ova kampanja osmišljena je i da podseti smartfon korisnike koliko je besmisleno svađati se i tvrditi da je bilo koji bolji.
„Mislim da oni jednostavno vole da se svađaju“, je odličan zaključak. Po meni, ovo je najbolja ovakva reklama snimljena do sada. Šta vi mislite?
Microsoft ismeva Siri i iPhone
Simpatične su i reklame u kojima Microsoft kroz saradnju sa HTC kompanijom (sećate li je se?!) ismeva iPhone.
Pogledajte kako to izgleda:
Ismevaju udruženim snagama ove dve kompanije i Siri, i to na različite načine.
Pogledajte još jednu reklamu snimljenu u ovom periodu:
Microsoft proziva Apple
Kompanija Microsoft je nakon Windows Phone tema našla gotovo neiscrpnu inspiraciju u tabletima, iPad i Surface nadmetanju. Na različite načine i kroz brojne reklame ismevala je Apple proizvode hvaleći svoje. Nije da nisu bili u pravu, ali kao i uvek – stvar je ekosistema, ličnog izbora i estetike svakog od proizvoda.
Osim prozivke za uređaje, u sledećem videu videćete i prozivke za operativni sistem. Pogledajte neke od reklama u ovom YouTube maratonu 😊
Samsung proziva Apple
Našu temu prozivke proizvođača telefona u reklamama nastavljamo kompanijom iz Južne Koreje, vrlo aktivnom po ovom pitanju.
Kompanija Samsung, poznata je po odličnim reklamama isto, u kojima je isticana prednosti svojih Galaxy uređaja u odnosu na Apple. Bilo je tu telefona, nosivih uređaja (satova), tableta… Svega po malo i Samsung nije ostao dužan ni na jednu najavu, koju je Apple napravio u tim trenucima.
Pogledajte na koje je sve načine Samsung prozivao Apple!
Samsung je i skoro „opleo“ po kompaniji Apple, nakon kontroverzne reklame u kojoj je američki gigant „ubio kreativnost“.
Samsung je tad stao u odbranu svih kreativaca… Evo o čemu se radi.
HONOR se izvinio Samsung korisnicima
Zato što je HONOR Magic V3 lakši i tanji od Samsung Galaxy Z Fold6 kompanija se na poseban način izvinila korisnicima konkurentskog telefona. Takođe, HONOR Magic V3 ima klasičan spoljni ekran, koji nije uzak, pa se proizvođač izvinio i zbog toga.
Izvinjenje su ispisali na ivici telefona, toliko sitno, da je za to angažovan poseban stručnjak – graver. Kompletno izvinjenje od 166 reči ručno je ugravirano…
Ne možete da pročitate, presitno je? Evo šta piše!
Dragi vlasnici Samsung Galaxy Z Fold uređaja, izvinjavamo se. Znamo da ste bili uzbuđeni što ste kupili sklopivi uređaj koji staje u vaš džep. Obećana vam je budućnost, tehničko čudo, svet neograničenog multitaskinga i performansi. A sada, verovatno gledate novi HONOR Magic V3 i osećate se pomalo… izdano. Veličina je bitna, i osećamo vašu bol. Kao kada ste favoriti za osvajanje zlatne medalje, a završite poslednji u trci. Saznanje da postoji tanji, lakši i izdržljiviji sklopivi telefon je dovoljno da bilo ko preispita svoje izbore. Razumemo. Bili ste verni korisnik, pionir koji se hrabro upustio u neistražene teritorije sklopivih ekrana s upitnom izdržljivošću. Zaslužujete bolje. U stvari, zaslužujete zlatnu medalju. Ozbiljno, u kompaniji HONOR smo posvećeni pomeranju granica tehnologije i pružanju najboljeg mogućeg korisničkog iskustva u oblasti sklopivih uređaja. Samo kažemo… u redu je osećati se razočarano. I mi bismo se isto osećali.
HONOR će održati konferenciju za medije na IFA 2024 u Berlinu, 5. septembra. Tada će biti objavljeni detalji o dolasku Magic V3 u Evropu.
Pročitajte još:
Ovo javno izvinjenje, spoj tehnologije i jedne od najstarijih umetničkih formi na svetu – graviranja – ostvareno je saradnjom sa 78-godišnjim mikro-umetnikom Grahamom Šortom iz Velike Britanije, poznatiji i kao ruke genija. Graham je svetski poznat po svojoj sposobnosti da stvara složena remek-dela na najsitnijim površinama, proizvodeći dela toliko minijaturna da se mogu u potpunosti videti samo pod mikroskopom. Ovladao je veštinom rada između otkucaja srca da bi postigao izuzetnu preciznost, što mu omogućava da stvori samo četiri remek-dela godišnje. Ovo impresivno dostignuće privuklo je slavne klijente poput Eltona Džona, Stivena Fraja i Kim Kardašijan.
Koje prozivke proizvođača telefona u reklamama vi pamtite?