Važno je napraviti pauzu. Važno je isključiti se, a danas više nego ikad ranije. U želji da budu non-stop dostupni, bez obzira na to da li je zabava ili posao u pitanju, ljudi upadaju u različite probleme. Ništa što jedno kratko, zdravo isključenje sa prijateljima ne može da ispegla. Još, ako se primenjuje redovno, pa isključivanje i vreme bez telefona, interneta i zvrndanja notifikacija postanu svakodnevica – može biti samo bolje!
Međunarodni dan piva
Da li ste znali da se još od 2007. svaki prvi petak u avgustu obeležava kao Međunarodni dan piva? Upravo povodom toga, Heineken® je predstavio jedinstvenu kampanju koja ističe važnost zajedničkog uživanja u trenucima, umesto samog piva. Čak iako kažete Hoćemo li na pivo?, prepoznatljivu fazu, a zaboravite da ga popijete, brend poručuje da vam neće zameriti. Sve dok ste proveli kvalitetno vreme sa prijateljima!
Heineken® kao ključnu vrednost navodi druženje i zbog toga su dobar provod i vreme sa prijateljima važniji nego samo pivo. Na kraju krajeva, i sam Freddy Heineken je rekao Ja ne prodajem pivo, ja prodajem gezelligheid. To je poznata holandska fraza koja znači osećaj dobrih vremena.
Da bi oživela ovu filozofiju, legendarna pivara napravila je kampanju koja startuje baš na Međunarodni dan piva. U kampanji se prikazuju zaboravljena piva na stolovima žurki, proslavama pobeda fudbalskih utakmicama i druženja u barovima. Ovim se naglašava da se ljudi sjajno zabavljaju, iako su piva možda – zapostavljena.
Ljudi, družimo se više!
Heineken® se godinama zalaže za poboljšanje socijalizacije među ljudima, zbog čega je početkom ove godine pokrenuo projekat Dosadni telefon. U pitanju je mobilni uređaj koji ne poseduje pristup internetu, društvenim mrežama i drugim aplikacijama.
Cilj je da pomogne ljudima da shvate da je život među njima zanimljiviji, od onog u telefonu. Ova inicijativa je pokrenuta usled istraživanja koje navodi da 90 odsto ljudi u izlasku, po navici, gleda u telefon.




Pored toga, brend je 2022. godine osmislio visokotehnološki otvarač za flaše koji u trenutku otvaranja Heineken® piva zatvara vaše aplikacije.
Simbolično i simpatično, kompanija je nazvala otvarač/zatvarač The Closer.
To nije sve. Povodom 150. godišnjice postojanja, za koju se očekuje da će biti na temu nasleđa, Heineken® je kreirao globalnu akciju koja navodi kako brendu nije važno kako ga potrošači piju, imenuju ili pišu, sve dok se dobro zabavljaju uz njega.
„Povodom Međunarodnog dana piva, pokazujemo šta brend Heineken® zapravo predstavlja – dobar zajednički provod! Naravno, slavimo i naše pivo, ali smo ipak najponosniji na uspeh od 150 godina okupljanja ljudi. To će uvek ostati u srži našeg brenda. Živeli!“, rekao je Dolf van den Brink, izvršni direktor kompanije HEINEKEN.
Sa druge strane, Vilijem van Vasberge, glavni tehnolog u pivari Heineken® bio je posebno raspoložen.
„Kao glavni tehnolog i pivar, prva sam osoba koja će isticati neverovatan ukus i kvalitet našeg piva. Ali danas se ne radi o tome. Radi se o posebnim trenucima koji obeležavaju naše doživljaje uz ovo piće. Srećan nam Međunarodni dan piva“!
I zato, važno je napraviti pauzu!
Povodom Međunarodnog dana piva, sentiment brenda Heineken® prema dobrim vremenima ostaje nepromenjen – on je mnogo više od samog piva.
I na kraju vraćamo se na početak – važno je napraviti pauzu, videti se i družiti sa ljudima. Sa pivom ili ne – vi odlučite 😉