Hisense kompanija pokrenula je kampanju BEYOND GLORY za UEFA EURO 2024 prvenstvo potpisivanjem ugovora s golmanom reprezentacije Nemačke i kapitenom Bajern Minhena, Manuelom Nojerom.
Osvajač Svetskog prvenstva i čak 11 titula Bundeslige, Manuel Nojer, pridružio se Hisense kompaniji kao zvanični globalni ambasador. Kampanja BEYOND GLORY slavi neprestanu težnju za izvanrednošću koju dele kako profesionalni fudbaleri koji se bore za evropsku slavu, tako i Hisense koji konstantno pomera granice mogućeg u domenu kućne tehnologije.
Izazov za najbolje evropske fudbalere
Petostruki dobitnik nagrade za najboljeg golmana sveta po IFFHS-u (Međunarodna federacija za istoriju i statistiku fudbala), Manuel Nojer, izjavio je: „Ponosan sam na to što sam deo Hisense UEFA EURO 2024 kampanje kao njen globalni ambasador i veoma se radujem Evropskom prvenstvu, kao vrhuncu izazova za najbolje evropske fudbalere“.
I baš kao što golmani poput Manuela čuvaju poslednju liniju odbrane, tako je Hisense pouzdan oslonac potrošačima i navijačima širom sveta, koji donosi naprednu tehnologiju i vrhunski kvalitet po ceni prihvatljivoj svima.
Kampanja BEYOND GLORY ističe cilj kompanije Hisense da pomeri sopstvene granice i suoči se sa dugoročnom tehnološkom vizijom, ambicioznim ciljevima, konstantnom posvećenošću napretku tehnologije i izuzetnom kvalitetu, kako bi poboljšala svakodnevni život svih nas. Kao zvanični partner UEFA EURO 2024 i lider tehnologije ekrana, misija Hisense kompanije jeste da pruži savršen doživljaj gledanja utakmica vrhunskim TV uređajima i kućnim aparatima.
Stub odbrane i poslovanja
Bob Vang, direktor Hisense sektora za globalni marketing rekao je povodom potpisivanja ugovora sa Nojerom: „Čast nam je što dočekujemo Manuela kao našeg brend ambasadora za UEFA EURO 2024 i uvereni smo da je on idealan predstavnik naše nove kampanje. Golman je stub svog tima, uvek prisutan i neophodan u ostvarenju uspeha. Kao kompanija, uvek težimo sličnom cilju – posvećeni smo poboljšanju života svih naših korisnika inovativnom i pouzdanom tehnologijom“, dodajući da je ovo treći uzastopni EURO koje Hisense sponzoriše, što predstavlja veliku priliku za dalji razvoj veze između brenda Hisense i navijača širom sveta.
„Kao kompanija stalno radimo na poboljšanju kvaliteta svakodnevnog života. U saradnji s Manuelom omogućićemo neponovljiv UEFA EURO 2024 doživljaj navijačima širom sveta“, zaključio je Vang.