Za HMD, dosadašnji dom Nokia telefona o kojima se ranije toliko spekulisalo, fokus je na inovaciji usmerenoj na ljude… i to na mnogo takve inovacije.
Kompanija HMD je tokom premijere na MWC sajmu u Barseloni predstavila kako će izgledati kao Human Mobile Devices. U sklopu svoje evolucije, HMD će se baviti proizvodnjom telefona koji su pristupačni, lepi, poželjni i lako se mogu popraviti. Drugim rečima, pomažu vam da dobijete ono što vam treba, a da pritom ne potrošite puno novca i da dugo traju. To znači dizajniranje uređaja koji pomažu u rešavanju tehnoloških izazova poput e-otpada i digitalnog umora, i koji vaš život čine malo boljim.
Ukratko, ovaj proizvođač Nokia telefona od 2016. godine će proizvoditi premijerne i dizajnerski i tehnološki svoje sopstvene HMD uređaje, nastaviti sa prodajom Nokia telefona i sarađivati sa novim partnerima, koje sigurno poznajete, kao deo multi-brend vizije.
Transformacija, e-otpad i telefoni koji se popravljaju
Prvi put ikad, tržište mobilnih telefona je u padu dve godine zaredom usled izazovnih ekonomskih uslova, ali je kompanija HMD izbegla taj trend zahvaljujući svom velikom transformacionom projektu koji je omogućio značajno unapređenje operativne profitabilnosti na godišnjem nivou u 2023. godini. Ovaj uspeh je ostvaren zahvaljujući novom, energičnom rukovodstvu, preciznom fokusu na strategiju, održavanju fleksibilnosti i postizanju boljih rezultata kada je reč o snižavanju troškova.
E-otpad jedan je od najvažnijih problema današnjice kako za proizvođače tako i za korisnike tehnologije. HMD dizajnira telefone koji ne samo da privlače pažnju, već za cilj imaju brigu o planeti i vašem novcu. HMD pravi nagrađivane uređaje koji se mogu jednostavno popraviti i telefone koji traju duže.
Da li znate da u proseku 66 odsto ljudi u Ujedinjenom Kraljevstvu trenutno ima telefon sa razbijenim ekranom? U Evropi i ANZ (Australija i Novi Zeland) regiji, uređaji koji se mogu jednostavnije popraviti činili su 1:4 ukupne prodaje pametnih telefona kompanije HMD u 2023. Ove godine očekuje se da će taj broj porasti na 3:4 uređaja u Evropi i ANZ regiji, ali i da će polovina pametnih telefona koje će HMD prodati širom sveta biti uređaji koji se mogu jednostavnije popraviti.
Ovog leta, HMD mogućnost jednostavne popravke podiže na novi nivo, značajno smanjujući broj koraka potrebnih za popravku ekrana. Možete reći zbogom razdvajanju od svog telefona zbog razbijenog ekrana i priključiti se pokretu “Popravi sam” (Fix it Yourself).
Mašta je veoma važna…
U fokusu kompanije HMD su inovacije koje su usmerene na ljude. To znači da je cilj učiniti inače skupe digitalne alate globalno dostupnim i pristupačnim. Bilo da se radi o uvođenju novih platnih opcija na klasične telefone ili dodavanju opcija mikrofinansiranja na pametnim telefonima, HMD već ima dugu tradiciju inovacije sa svrhom koja je usmerena na ljude. Ovog leta, biće predstavljen novi pametni telefon koji će biti platforma za inovacije, čineći tehnologiju još dostupnijom većem broju zajednica širom sveta.
U Barseloni je HMD predstavio prvu verziju kompleta alata za programere i kompanije, koji sadrži datoteke dizajna i informacije o integraciji softvera, i koji je dostupan na veb-sajtu. Ovim kompanija želi da istakne ljudsku kreativnost – što je daleko iznad onoga što možemo da postignemo sami. Potencijal je beskrajan.
To može biti jednostavno kao moderni izraz, baterija koja ima produženo trajanje, platni terminal, skeneri bar-kodova ili čak prenosiva povezana medicinska oprema, zaista se radi o praznom platnu za kreativnost.
Multi-brend za sve što (ne)očekujemo
Kao Human Mobile Devices, kompanija HMD ima za cilj da redefiniše vreme provedeno ispred ekrana, bude lider u mogućnostima jednostavnijih popravki i gradi značajne partnerske odnose kao deo multi-brend vizije. Nastavićete da viđate Nokia telefone i ovog leta biće predstavljen jedan legendarni telefon. Takođe ćemo videti izvanredan niz uzbudljivih novih brendova koje ćemo upoznati već ove godine.
„Naša posvećenost inovacijama koje su usmerene na ljude podstakla je našu ekspanziju, otvarajući nove mogućnosti za nas i naše saradnike, i bila je glavni pokretač koji stoji iza usvajanja multi-brend strategije. Ponosni smo što sarađujemo sa izuzetnim partnerima i uzbuđeni smo što širimo naše zajedničke poduhvate sa novim partnerima poput kompanije Mattel. Barbie i HMD imaju misiju da učine stvari zanimljivijim sa novim telefonom na preklop koji stiže ovog leta”, rekao je Lars Silberbauer, direktor marketinga u kompaniji HMD. Kada smo već kod toga…
Zdravo, Barbie!
Dok se kompanija upušta u nova partnerstva, HMD će se, u izboru saradnji koje su u skladu sa misijom, rukovoditi suštinskim vrednostima. U vezi sa tim, sa velikim zadovoljstvom najavljuju partnerstvo sa kompanijom Mattel i Barbie, ističući zajedničku posvećenost tome da stvari učine zanimljivijim, osnaže veze i omoguće malo tišine usred konstantne digitalne buke.
Barbie telefon na preklop stiže ovog leta, 2024. godine. Obećavajući stil, nostalgiju i preko potrebni digitalni detoks, ovaj retro, ali klasičan telefon promeniće kulturu pametnih telefona i biće najvreliji modni i dodatak leta.
Rut Henrikez, direktorka za proizvode namenjene krajnjim kupcima, izdavaštvo i LBE u kompaniji Mattel za EMEA region, izjavila je: „Dizajn i inovacije su u samoj srži kompanije Mattel, i ova saradnja je još jedan korak napred. Predstavljanje Barbie x HMD saradnje obećava uzbudljiv trenutak za sve Barbie fanove svih uzrasta, i sa nestrpljenjem ga čekamo ovog leta”.
Za više informacija i fotografije molimo vas posetite HMD press centar.



